Питання

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКНІ
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
АСУ

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Питання до модульного контролю
Предмет:
Операційні системи телекомунікаційних мереж
Група:
КН 2

Частина тексту файла

Тестові запитання до курсу «Операційні системи» Лектор: доц. Зербіно Д.Д. (Спеціальність – КН, 2-й курс) Запитання: "Отримати системні параметри стосовно розмірів системних об’єктів" Відповідь: "GetSystemMetrics" Запитання: "Вибрати формат пікселя графічної підсистеми" Відповідь: "ChoosePixelFormat" Запитання: "Прийняти формат пікселя графічної підсистеми " Відповідь: "SetPixelFormat" Запитання: "Зробити GL-контекст поточним" Відповідь: "wglMakeCurrent" Запитання: "Включити в обробку 3D-сцени процедури певного типу" Відповідь: "glEnable" Запитання: "Видалити з обробника 3D-сцени процедури певного типу" Відповідь: "glDisable" Запитання: "Установити параметри змішування кольорів при обробці прозорості" Відповідь: "glBlendFunc" Запитання: "Створити хендл певного шрифту з безпосередніми параметрами" Відповідь: "CreateFontA" Запитання: "Масштабувати 3D-об’єкти, які в подальшому будуть малюватись" Відповідь: "glScalef" Запитання: "Задати базовий номер для виводу списків фігур" Відповідь: "glListBase" Запитання: "Задати генерування координат текстури на об’єкті для створення ефекту дзеркальності" Відповідь: "glTexGeni" Запитання: "Переключення між матрицями текстури, спостерігача та об’єкту" Відповідь: "glMatrixMode" Запитання: "Отримати кількість мілісекунд від початку завантаження комп’ютера" Відповідь: "GetTickCount" Запитання: "Очистка буферу екрану в OpenGL" Відповідь: "glClear" Запитання: "Завантажити початкову матрицю в OpenGL" Відповідь: "glLoadIdentity" Запитання: "Задати кольори і прозорість в заданій вершині фігури" Відповідь: "glColor4f" Запитання: "Створити хендл квадратури" Відповідь: "gluNewQuadric" Запитання: "Дозволити текстурувати квадратуру" Відповідь: "gluQuadricTexture" Запитання: "Створити масив порожніх текстур" Відповідь: "glGenTextures" Запитання: "Вибрати певну текстуру з масиву текстур" Відповідь: "glBindTexture" Запитання: "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл" Відповідь: "LoadImageA" Запитання: "Клас вікон для відображення анімаційних картинок" Відповідь: "SysAnimate32" Запитання: "Яке повідомлення завантажує відео-файл у вікно класу SysAnimate32" Відповідь: "ACM_OPEN" Запитання: "Ключове слово для опису спадаючого меню в ресурсному файлі" Відповідь: "popup" Запитання: "Ключове слово для опису звичайного пункту меню в RC-файлі" Відповідь: "menuitem" Запитання: "Відтворити звуковий файл, що збережений в ресурсах" Відповідь: "PlaySoundA" Запитання: "Отримати ідентифікатор спеціалізованого каталогу" Відповідь: "SHGetSpecialFolderLocation" Запитання: "Отримати шлях спеціалізованого каталогу по його ідентифікатору" Відповідь: "SHGetPathFromIDList" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з картинками" Відповідь: "IPicture" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з ярликами" Відповідь: "IShellLink" Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з файлами" Відповідь: "IPersistFile" Запитання: "Символічна назва методу для вказування іконки ярлика" Відповідь: "SetIconLocation" Запитання: "Відкрити звуковий пристрій для вводу" Відповідь: "waveInOpen" Запитання: "Функція для відкриття звукового пристрою для відтворення звуку" Відповідь: "waveOutOpen" Запитання: "Дати опис буферу для вводу аудiо-даних" Відповідь: "waveInPrepareHeader" Запитання: "Функція для надання опису буферу для виводу аудiо-даних" Відповідь: "waveOutPrepareHeader" Запитання: "Додати буфер аудiо-даних в чергу вводу" Відповідь: "waveInAddBuffer" Запитання: "Функція для відтворення готового звукового буферу аудiо-даних" Відповідь: "waveOutWrite" Запитання: "Розпочати ввід аудiо-даних" Відповідь: "waveInStart" Запитання: "Отримати...
Антиботан аватар за замовчуванням

25.04.2014 00:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини